Commerciële Service Adviseur

Zo draag jij als receptionist een flinke steen bij aan het werkplaatsresultaat

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPrice - basketProduct.Product.ProductPrice.SubsidyTotal | euroPrice(0) }}* {{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPriceWithoutDiscount | euroPrice(0) }}

Wanneer wil je beginnen?

In de winkelwagen

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

Trainingsinformatie

WAT LEER IK?

De functie van commerciële service adviseur in de autobranche wint aan belang. Zaken als professionaliteit in klantcontact en een commerciële houding krijgen steeds meer waarde. Tijdens deze driedaagse training leer je hoe de commerciële service adviseur de verkoper is van onderhoud en reparatie, en dat hij een signaalfunctie heeft voor de verkoop van personenauto’s.

Concreet betekent dit, dat je bij klantcontact en voorbereiding van de werkorder ook het CRM- en plansysteem gebruikt om jouw klanten te adviseren over onderhoud. Als commerciële service adviseur constateer je zo bijvoorbeeld dat de remvloeistof van de auto 2 jaar oud is. Jij bespreekt dit vervolgens met je klant en adviseert hem daarop. Klanten verwachten immers steeds meer een professionelere benadering vanuit de werkplaats.

Het positieve effect hiervan is:

  • Een hogere klantentevredenheid
  • Een betere relatie met je klant
  • Een hogere opbrengst per werkorder


OMSCHRIJVING TRAINING

Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Salesgesprekken en -technieken
  • Plan- en CRM-systeem als informatiebron
  • Werkordervoorbereiding
  • Communicatietechnieken
  • Samenwerken in je team
  • Persoonlijke checklist opstellen
  • Eigen casussen


In de aanloop naar de training bereid je je voor met 5 e-learnings: Communicatie, Omgaan met klanten, Samenwerken in een team, Persoonlijke effectiviteit en Verkoop. Daardoor kunnen we tijdens de training veel aandacht besteden aan de jouw dagelijkse praktijk en wat je kunt veranderen. We zullen veel situaties en gesprekken oefenen.

Kenmerken

Data en locaties

Op dit moment zijn er geen trainingen beschikbaar.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan je belangstelling. We houden je dan per e-mail op de hoogte van nieuwe data.

Mail bij nieuwe data

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}

Kosten

  • {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
  • OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
  • Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
  • btw (21%) {{ vatTotal | euroPrice }}
  • Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}

Toelichting OOMT-bijdrage

OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.

Gerelateerde trainingen:

Operationeel Management

Leer je afdeling of vestiging professioneel te managen en ga je dieper in op vaardigheden die je als manager nodig hebt.

Praktisch leidinggeven

Tijdens deze vierdaagse training leer je een prettige werksfeer te creëren en de werksfeer te verbeteren. Zo zorg je dat jouw bedrijf betere resultaten behaalt.