Trainingsinformatie
WAT LEER IK?
De functie van commerciële service adviseur in de autobranche wint aan belang. Zaken als professionaliteit in klantcontact en een commerciële houding krijgen steeds meer waarde. Tijdens deze driedaagse training leer je hoe de commerciële service adviseur de verkoper is van onderhoud en reparatie, en dat hij een signaalfunctie heeft voor de verkoop van personenauto’s.
Concreet betekent dit, dat je bij klantcontact en voorbereiding van de werkorder ook het CRM- en plansysteem gebruikt om jouw klanten te adviseren over onderhoud. Als commerciële service adviseur constateer je zo bijvoorbeeld dat de remvloeistof van de auto 2 jaar oud is. Jij bespreekt dit vervolgens met je klant en adviseert hem daarop. Klanten verwachten immers steeds meer een professionelere benadering vanuit de werkplaats.
Het positieve effect hiervan is:
- Een hogere klantentevredenheid
- Een betere relatie met je klant
- Een hogere opbrengst per werkorder
OMSCHRIJVING TRAINING
Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Salesgesprekken en -technieken
- Plan- en CRM-systeem als informatiebron
- Werkordervoorbereiding
- Communicatietechnieken
- Samenwerken in je team
- Persoonlijke checklist opstellen
- Eigen casussen
In de aanloop naar de training bereid je je voor met 5 e-learnings: Communicatie, Omgaan met klanten, Samenwerken in een team, Persoonlijke effectiviteit en Verkoop. Daardoor kunnen we tijdens de training veel aandacht besteden aan de jouw dagelijkse praktijk en wat je kunt veranderen. We zullen veel situaties en gesprekken oefenen.
Kenmerken
Data en locaties
{{ sortedEvents.length }} trainingen
Startdatum | Sessies | Locatie | Vrije plekken | {{product.StapType.Description}} | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
{{ event.SignificantStartDate | dateOptionalTime(true) }} | {{ event.EventModules.length }} sessie {{ event.EventModules.length }} sessies | {{ event.Location.DisplayName || event.Location.Name }} | Nog {{ event.Max - event.RegisterCount }} plek beschikbaar Nog {{ event.Max - event.RegisterCount }} plekken beschikbaar |
|
|
Vol, zet mij op de wachtlijst |
|
Start | Eind | Locatie | Sessie | ||||
{{ eventModule.StartTime | date }} {{ eventModule.StartTime | dateTime }} | {{ eventModule.EndTime | date }} {{ eventModule.EndTime | dateTime }} | {{ eventModule.Location.DisplayName || eventModule.Location.Name }} Locatie nog onbekend | {{ eventModule.Module.ModuleType.Name }} |
Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?
Registreer dan je belangstelling. We houden je dan per e-mail op de hoogte van nieuwe data.
Mail bij nieuwe dataHeb je al een account? Log rechtsboven in om een voorinschrijving te registreren.
Training:
{{ productName }}
Locaties:
t/m data
Beoordelingen
Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}
Ervaringen
-
{{ review.GeneralRemark }}
{{ review.FirstName || 'Anoniem' }} op {{ review.CreatedAt | date }}
{{ review.Feedback }}
Voor deze training zijn nog geen beoordelingen
Kosten
- {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
- {{ perk.Bonus.Name }} {{ perk.Voucher.Name }} € 0,00
- OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
- Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
- btw (21%) {{ vatTotal | euroPrice }}
- Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}
Toelichting OOMT-bijdrage
OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.