
Operationeel Management
Leer je afdeling of vestiging professioneel te managen en ga je dieper in op vaardigheden die je als manager nodig hebt.
WAT LEER IK?
De functie van commerciële service adviseur in de autobranche wint aan belang. Zaken als professionaliteit in klantcontact en een commerciële houding krijgen steeds meer waarde. Tijdens deze driedaagse training leer je hoe de commerciële service adviseur de verkoper is van onderhoud en reparatie, en dat hij een signaalfunctie heeft voor de verkoop van personenauto’s.
Concreet betekent dit, dat je bij klantcontact en voorbereiding van de werkorder ook het CRM- en plansysteem gebruikt om jouw klanten te adviseren over onderhoud. Als commerciële service adviseur constateer je zo bijvoorbeeld dat de remvloeistof van de auto 2 jaar oud is. Jij bespreekt dit vervolgens met je klant en adviseert hem daarop. Klanten verwachten immers steeds meer een professionelere benadering vanuit de werkplaats.
Het positieve effect hiervan is:
OMSCHRIJVING TRAINING
Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:
In de aanloop naar de training bereid je je voor met 5 e-learnings: Communicatie, Omgaan met klanten, Samenwerken in een team, Persoonlijke effectiviteit en Verkoop. Daardoor kunnen we tijdens de training veel aandacht besteden aan de jouw dagelijkse praktijk en wat je kunt veranderen. We zullen veel situaties en gesprekken oefenen.
Startdatum | Sessies | Locatie | Vrije plekken | {{product.StapType.Description}} | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
{{ event.SignificantStartDate | dateOptionalTime(true) }} | {{ event.EventModules.length }} sessie {{ event.EventModules.length }} sessies | {{ event.Location.DisplayName || event.Location.Name }} | Nog {{ event.Max - event.RegisterCount }} plek beschikbaar Nog {{ event.Max - event.RegisterCount }} plekken beschikbaar |
|
|
Vol, zet mij op de wachtlijst |
|
Start | Eind | Locatie | Sessie | ||||
{{ eventModule.StartTime | date }} {{ eventModule.StartTime | dateTime }} | {{ eventModule.EndTime | date }} {{ eventModule.EndTime | dateTime }} | {{ eventModule.Location.DisplayName || eventModule.Location.Name }} Locatie nog onbekend | {{ eventModule.Module.ModuleType.Name }} |
Registreer dan je belangstelling. We houden je dan per e-mail op de hoogte van nieuwe data.
Mail bij nieuwe dataHeb je al een account? Log rechtsboven in om een voorinschrijving te registreren.
{{ productName }}
Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}
{{ review.GeneralRemark }}
{{ review.FirstName || 'Anoniem' }} op {{ review.CreatedAt | date }}
{{ review.Feedback }}
Voor deze training zijn nog geen beoordelingen
Toelichting OOMT-bijdrage
OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.Leer je afdeling of vestiging professioneel te managen en ga je dieper in op vaardigheden die je als manager nodig hebt.
Tijdens deze vierdaagse training leer je een prettige werksfeer te creëren en de werksfeer te verbeteren. Zo zorg je dat jouw bedrijf betere resultaten behaalt.